....Where Quality Meets Beauty

آنجا که کیفیت و زیبایی همدیگر را می یابند....

خدمات پس از فروش

محصولات کیان فرنیچر دارای یکسال گارانتی تعویض،سه سال گارانتی تعمیر و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.


مواردی که شامل گارانتی نمی باشد :

1-سائیدگی و پارگی پارچه

2-شکستگی،ضربه وخش افتادن(هرگونه جابجایی غیراصولی)


شرایط مطلوب برای نگهداری مبلمان :

1-

2-

3-


لطفا جهت ورود به سامانه کد گارانتی 16رقمی مندرج در فاکتور را در فیلد زیر وارد کنید :

کد گارانتی :


چرا مبلمان کیان ؟

برقراری سامانه حمایت از مشتری CRM برای رسیدگی و پیگیری مستقیم درخواست ها و شکایت مشتریان در حداقل زمان ممکن ،یکی از ویژگی های شرکت تولیدی مبلمان کیان است که باعث رضایت خریداران محترم از این مجموعه شده است.

ادامه مطلب...

در هنگام خرید دقت کنید

به دلیل احتمال سواستفاده از نام برند کیان انتخاب خود را از نمایندگی های رسمی کیان انجام نمایید.
برروی تمام محصولات لوگوی کیان ثبت می گردد.

ادامه مطلب...

خدمات پس از فروش

تمامیه محصولات کیان دارای یک سال گارانتی تعویض و سه سال گارانتی تعمیر می باشد.
کارت گارانتی به نام خریدار و در زمان تحویل ارائه میگردد.
بعداز خرید از نمایندگی ها به قسمت خدمات پس از فروش مراجعه نمایید و در پنل مدیریتی خود ادرس خود را ثبت نمایید.

ادامه مطلب...